A fürjtojásról

A fürjtojásról

A telítetlen zsírsav jótékony hatása az emberi szervezetre (a fürjtojásról bővebben)

  • Az omega-3 és az omega-6 zsírsavak esszenciális zsírsavak. Mivel a szervezetünk nem képes előállítani ezeket, így a táplálékkal tudjuk bejuttatni. 
Az omega6 zsírsavak fő forrása pl: az oliva- és napraforgóolaj. 
Egy felnőtt napi szükséglete kb. 4g mely 2 kávéskanál napraforgóolajnak, illetve 1 marék mandulának, vagy diónak, vagy 4 fürjtojásnak felel meg. 
Megjegyzendő, hogy a fürjhúsban és tojásában lévő zsírsav előfordulása, függ a takarmány összetételétől. Ilyen például a napraforgó, repce, tökmagfélék (mivel ezek gyakran előfordulnak).
fürjtojás

fürjtojások

Fürjtojás rendelés akár másnapra!

2 hozzászólás on "A fürjtojásról"

    Hello, hdl és ldl koleszterin is fontos téma lehetne. Nagyon szeretjük a fürjtojást 🙂

    Kedves Valéria! Rendben 🙂 Való igaz a Fürjtojásban Jóval több a HDL a hasznos koleszterin. HDL koleszterin az ún. “jó” koleszterin. Hiányában, alacsony szintje esetén nő az érelmeszesedés, a szívinfarktus és az agyvérzés kockázata. Tehát ebből sok kell ami van is sokkal több jó koleszterin van a fürjtojásban mint a tyúktojásban amiben sajnos a rosszból az LDL van több. (LDL, LDL-C: Az ún. “rossz” koleszterin. Emelkedett értéke esetén nő az érelmeszesedés, a szívinfarktus és az agyvérzés kockázata is!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük


*


Call Now ButtonRendelj Most!