Manager Magazin

Manager Magazin

Szerepelünk a Novemberi Manager Magazinban – Prémium üzleti magazin, a szakmai döntéshozók, vezetők gazdasági lapja!

5 éve ilyenkor még azt sem tudtam mi az a fürj és a fürjtojás Mára sikerült elérnünk oda, hogy Magyarországon magasan mi vagyunk a legnagyobb hivatalos fürjtenyészet évi közel 1 millió eladott fürjtojással   Nagyon úgy néz ki, hogy mint 80%-os mozgássérült a világon nekem van a legtöbb fürjem Ehhez kellett napi 7-8 óra munka az év minden napján. Itt nincsen sem szabad szombat sem vasárnap sem Karácsony. Még 1 napot sem voltam üdülni ezen idő alatt. Mindezt sikerült 100% önerőből azaz nulla ismétlem nulla támogatás vagy pályázattal elérni.

De már van bejelentett alkalmazottunk is ezért lassan már pihenni is (kellene) fogunk 5 év után remélhetőleg 

Egyébként egy nyerő pályázat sem feltétlen garancia a sikerhez. Hiszen 3 “fürjtojás termelőt” tudnék mondani aki eltapsolta a 12 milliós fiatal gazda támogatást és tönkrement. Ügye ebben az a bosszantó én és a többi becsületes termelő és vállalkozó sem ezért adózik, hogy más meg elverje a pénzt meggondolatlanul ? Milyen üzleti tervük volt nekik ? Ki írta a pályázatot annak sem volt annyi esze, hogy nem életképes ? Persze 12 millióból veszek ketrecet meg madarat meg kocsit és eladom a fürjtojást. No de kinek és minek ? Paraszti ésszel átgondolva elkezded kicsiben mint én 5 madárral, ha eladtad a tojást legyen 10 madarad, ha megint ügyes voltál mehetsz 50-re és így tovább…

De, hogy a pályázatra kapott pénzen veszünk 1-2-3 ezer madarat aminek a havi költsége 500 ezer is lehet így azért 1 év sem kell a gyors ingyen pénz lenullázásához. Tényleg nem értem ezeket a hatalmas önbizalommal rendelkező emberkéket.

Önerőből és kb 10x több munkát teszek bele mindennap mint egy egészséges ember így 28 műtéttel a hátam mögött. A siker kulcsa a szorgalom, akarat, kitartás és persze az igényesség a minőségre a szabályok betartása továbbá a 100%-ban számlaképesség.

Manager Magazin

Manager Magazin

Manager Magazin

Print Friendly, PDF & Email

2 hozzászólás on "Manager Magazin"

    Tetszik, hogy nem csak mint alapanyagot értékesítik a madarakat és a tojásokat. Mindig is a “mániám” volt, hogy nem szabad megállni és készterméknek venni az alapanyagot. Tovább kell feldolgozni és így értékesíteni. A tejtermelők például sokkal jobban járnak ha feldolgozva értékesítik a tejet. Akár úgy is hogy többen összeállnva dolgoznak fel nagyobb mennyiséget. Tetszik, hogy nem csak nyers tojást értékesítenek fogyasztásra), hanem feldolgozzák, értéket adnak hozzá. Igaz több munka, de Önöknek az egyik szlogenje is lehetne: “Tojástól az asztalig, Egészségesen. Váljék egészségére.”

    Kedves Eszter! Köszönjük szépen 🙂 Igen így van ahogy írja, sajnos már itt is megjelentek a profit éhes cégek akik életükben egyszer láttak fürjet nálam de nekik nincsen hiszen etetni kellene, gondozni és még takarítani is!? Viszont megveszik a kész fürjtojás tésztát máshol majd mint a saját termelői terméket árulják…

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük


*


Call Now ButtonRendelj Most!